poniedziałek, 4 lutego 2013

Rozdział 4 - Amber

Gdy wyszedł rozpłakałam się jak małe dziecko... Czy to wszystko musiało się stać na jego oczach?! Ktokolwiek inny, ale nie on! Właściwie dlaczego nie chciałam, aby on to widział...? Może to przez to, że nie chciałam być upokorzona, albo coś do niego czuję... NIE! Amber przestań tak myśleć!! - skarciłam się w myślach! Minęły już trzy dni a jedyną osobą, która mnie odwiedziła była mama, le też nie na długo. Spałam spokojnie, lecz poczułam, że ktoś mnie łapie za rękę. Otworzyłam oczy i zobaczyłam uśmiechniętego Harrego, który jak zawsze wyglądał idealnie.. Wkurza mnie to!
-Cześć, jak się dziś czujesz?- spytał nie puszczając mojej dłoni.
-Mmm... Dobrze, coraz lepiej już jutro wychodzę!- powiedziałam patrząc w jego piękne zielone oczy... Ughhh ogarnij się Amber!!! Nastała niezręczna cisza.
-Pewnie zastanawiasz się czemu tu jestem?
-To co tu robisz?- spytaliśmy w tym samym czasie. Oboje się zaśmialiśmy.
-To mów pierwszy- powiedziałam.
-Okej... To przyszedłem tu, ponieważ czuję się winny... Przecież gdybym przyszedł wcześniej to nic by się nie stało- powiedział- nic by się tobie nie stało- szepnął patrząc w podłogę. Złapałam go mocniej za rękę i powiedziałam.
-To nie twoja wina tylko moja.- powiedziałam a po moim policzku spłynęła łza. Złapał moją rękę obojga rękoma, przybliżył się i powiedział.
-Nie prawda! To jego wina. Nie martw się nie pozwolę na to już nigdy więcej! Rozumiesz?- powiedział, przybliżył się na tyle, że nasze twarze dzieliły milimetry...I pocałował mnie! Odwzajemniłam pocałunek. Odsunął się ode mnie i powiedział:
-Przepraszam- jeszcze raz się zbliżył złożył na moich ustach delikatny pocałunek i po prostu odszedł... I zostawił mnie tam... 

________________________________________

Sorry, że to jakoś tak zepsułam i taki jakiś krótki wyszedł, ale nie miałam pomysłu;( Przepraszam jeżeli zawiodłam;( U mnie w szkole dziś wywiadówka, więc szykuje się kazanie o tym jak ja to się nie uczę i siedzę tylko w komputerze;D Więc jakby coś to zwale na was!:D A więc nie zdziwcie się jeżeli Mrs. Di będzie za mnie dodawała, ponieważ jest bardzo możliwe to iż będę miała karę na kompa;D Więc do zobaczenia!<3 ;*;*



                                                     
        Natalie<3 

3 komentarze:

  1. Gratulację Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Awards . Więcej informacji na moim blogu : http://imagineonedirection1663.blogspot.com/ . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Fajnie, że ktoś to czyta i docenia!<3 I twój blog jest zajebisty!!! <3



      Natalie<3

      Usuń